Mihai Traistariu iubeste campaniile electorale

Mihai Traistariu iubeste campaniile electorale

Artistul este un preferat al campaniilor electorale deoarece stie sa acopere toate genurile muzicale, pentru toate categoriile de public. Mihai Traistariu are in repertoriu, pe langa celebrele sale hituri “Tornero”, „Cat de frumoasa esti”, Banii si fetele”, La mare, la soare”, melodii de muzica  populara („Lie, ciocarlie” , hore, sarbe etc) dar si muzica aromana (machedoneasca), specifica, mai mult, zonei Dobrogea.

Detinatorul celui mai mare punctaj romanesc din istoria Eurovisionul nu tine cont de culoarea politica si canta pentru orice candidat care il contacteaza. Mai mult decat atat, Traistariu si-a redus tariful pentru campania electorala, oferind o reducere substantiala.

Fiecare campanie electorala i-a adus un venit destul de mare artistului. In 2000 Mihai Traistariu si-a cumparat doua apartamente intr-o singura luna, in 2004 si-a cumparat prima masina din viata lui, iar in 2008 – an in care a luat premiul pentru cea mai buna voce masculine din Romania, dupa doar 30 de zile de concerte, si-a achizitionat masina visurilor – un Porsche, dar si un teren la malul marii pentru constructia unei vile.

In 2012, Mihai Traistariu are semnate peste 30 de contracte, aceasta insemnand mai mult decat un concert pe zi. Autorul hit-ului “Tornero” isi propune sa foloseasca banii stransi din aceasta campanie electorala pentru a construe un paradis al animalelor. Avand deja in grija 17 caini si 33 de pisici, Mihai vrea sa cumpere un teren de 10.000 de metri patrati, pentru a construi un adapost.

Leave a comment

You are commenting as guest.

Loading